Polityka Prywatności/REgulamin
Polityka prywatności Witryny Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj Biżuteria Artystyczna
Drogi Użytkowniku!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez naszą witrynę. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")
ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą POINTS OF VIEW ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393084338 , nr REGON 368266402, ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych.
Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Strony i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
Świadczenie usług oferowanych na Stronie
Realizacja Twoich zamówień
Podstawa przetwarzania:
Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Podanie danych:
Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych
ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
dostępu do Twoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania
A także:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
CIASTECZKA
Nasza Strona, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu
nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
usunąć pliki cookies
blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
zapamiętywania informacji o Twojej sesji
statystycznym
marketingowym
udostępniania funkcji Sklepu
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki.
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
podmiot realizujący dostawę towarów
dostawca płatności
biuro księgowe
odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail:
annakaminska.office@wp.pl
Regulamin WITRYNY Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj Biżuteria Artystyczna
określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – brak możliwości założenia konta na Stronie.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj Biżuteria Artystyczna prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.pointsofviewannakaminska.com.pl.
Sprzedawca – ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POINTS OF VIEW ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393084338, nr REGON 368266402, ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk
Adres e-mail: annakaminska.office@wp.pl
Telefon: +48 518465562
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY
Ceny produktów ustalane są indywidualnie z Klientem oraz koszty dostawy towaru.
Wybrany do kupienia produkt należy zamówić na stronie poprzez e-mail, bądź Messenger, WhatsApp.
Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych na Stronie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Zakupy można robić poprzez platformy sprzedażowe partnerów:
Pakamera, Trendymania, Arsneo, ArtMadam, Decobazar. Każdy posiada inny regulamin.
§ 5 PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
za pośrednictwem platformy płatniczej:
PayPal, łącze do płatności poniżej:
za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie z Klientem.
W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
Polska
Niemcy
Anglia
Litwa
Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
za pośrednictwem firmy kurierskiej;
za pośrednictwem Poczty Polskiej;
za pośrednictwem ORLEN Paczki;
do paczkomatów InPost.
Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia, po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny odbioru.
W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWYW przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Rzemieślnicza 9, 81-855 Sopot niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: wykonane na indywidualne życzenie dzieło, biżuterię, przedmioty użytkowe zawierające w szczególności grawerunek wykonany specjalnie dla Klienta; biżuteria spersonalizowana, np. obrączki ślubne; biżuteria nie występująca w ofercie Sklepu jak i występująca w ofercie Sklepu lecz wykonana na zamówienie. Biżuteria wykonana na życzenie według szkiców i projektów Klienta, czy wreszcie biżuteria ściśle związana z jego osobą - wykonana z jego materiałów, złomu, kamieni itp; biżuteria w której nastąpiła zmiana rozmiaru specjalnie dla Klienta. Wszelkie pomyłki np. podanie złego rozmiaru przez Klienta nie stanowi/ą powodu do zwrotu bądź wymiany przedmiotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za źle zmierzony rozmiar i podany rozmiar przez Klienta. Ewentualne poprawy przedmiotu zostaną wycenione według cennika i przedstawione Klientowi. Koszt poprawy przedmiotu ponosi Klient.
b. w której biżuteria posiada uszkodzenia mechaniczne i posiada ślady noszenia i użytkowania (zerwany przez Klienta łańcuszek lub uszkodzone elementy w biżuterii, bądź posiadające wgniecenia itp.) oraz biżuterię poddaną naturalnym procesom wycierania się pozłocenia z elementów pozłacanych lub utleniania srebrnych komponentów. Każdy Konsument kupujący biżuterię otrzymuje ją nową, nigdy nie używaną i nie pochodzącą ze zwrotów. Usługę ponownego pozłocenia wycenia Sprzedawca według cennika (plus koszt przesyłki).
c. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
Towary
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:
wymiany towaru,
naprawy towaru.
Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy
w sytuacji, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Rzemieślnicza 9, 81-855 Sopot. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
żądać wymiany towaru na wolny od wad,
żądać usunięcia wady.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Rzemieślnicza 9, 81-855 Sopot.
Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 5.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
POINTS OF VIEW ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ
ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk
adres e-mail: annakaminska.office@wp.pl
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.
Imię i nazwisko..........................................................................................................................................
Numer zamówienia.....................................................................................................................................
Adres .......................................................................................................................................................
Telefon kontaktowy.....................................................................................................................................
Data nabycia produktu.................................................................................................................................
Cena...........................................................
Przyczyna reklamacji .................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Żądanie reklamującego................................................................................................................................................................................................................................................................
W załączeniu składam kopię paragonu.
podpis osoby składającej .........................................
§ 10 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
POINTS OF VIEW ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ
ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk
adres e-mail: annakaminska.office@wp.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin zamówień specjalnych
Z należytą starannością wykonam dzieło specjalnie na Państwa życzenie. Poniżej zamieściłam opis zamówienia dzieła, a także przydatne informacje opisujące proces pracy nad zamówieniem. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie wykonuję kopii cudzych prac i nie realizuję cudzych projektów. Prace wykonuję tylko w srebrze.
1. Postępowanie wstępne
W zakładce kontakt i dane firmy oraz w stopce znajdują się dane teleadresowe firmy. Za pośrednictwem e-maila zgłaszają Państwo chęć zamówienia indywidualnego dzieła.
2. Każdy projekt jest konsultowany z Państwem
Koszt stworzenia szkicu jako wizualizacji Państwa pomysłu jest bezpłatny. Powstaną 3 szkice. Czas oczekiwania na szkice wynosi do 7 dni roboczych. Chyba, że ustalono inaczej.
Na tym etapie można nanosić poprawki i dokonywać zmian w szkicach.
Po dokonaniu wyboru szkicu, dzieło zostaje wycenione, a na e-mail zostanie wysłana faktura proforma z kwotą zadatku do zapłaty. Po wpłacie zadatku w wysokości 30 procent kwoty za wycenione dzieło następują właściwe prace.
3. Realizacja projektu
Praca nad projektem zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na konto. Otrzymują Państwo e-mailowe potwierdzenie wpłaty.
Po zakończeniu pierwszego etapu prac, jakim jest stworzenie prototypu otrzymują Państwo zdjęcia z postępu prac - jest to odpowiedni moment, w którym można dokonać ewentualnych drobnych korekt i zweryfikować projekt. Na odpowiedź czekam 4 dni robocze. Jeżeli wszystko jest po Państwa myśli przystępuję do dalszej pracy i kończę dzieło (wysyłam zdjęcia gotowego dzieła).
Na tym etapie nie możliwe jest dokonywanie zmian na gotowym i wykończonym dziele, ponieważ dalsze zmiany mogą spowodować szkody w gotowej pracy.
W przypadku gdy nie otrzymam odpowiedzi, po 4 dniach roboczych kontynuuję pracę według planu i przysyłam zdjęcia wykonanego dzieła.
W obydwu powyższych przypadkach zostają Państwo na koniec prac poproszeni o wpłatę drugiej części zaliczki.
Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi do 14 dni roboczych oraz nie zostanie wpłacona druga część zadatku, materiał wykorzystany na realizację zamówienia zostanie przetworzony do innych prac złotniczych, a zaliczka przepada.
4. Termin realizacji
Czas oczekiwania na zamówienie wynosi 2-4 tygodnie. Chyba, że ustalono inaczej.
5. Gwarancja
Zadowolenie Państwa jest dla mnie bardzo ważne, dlatego udzielam 24 miesięcznej gwarancji na wykonane dzieło.
W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż nie dopowiada on za zgłoszone wady w czasie objętym gwarancją (gdy uszkodzenia wynikają z winy Klienta na skutek nieprawidłowego użytkowania dzieła, jego przechowywania, w tym powstania zniszczeń mechanicznych, bądź powstania zniszczeń na skutek przypadków losowych). Sprzedawca zawiadomi Klienta o przewidywanych kosztach naprawy Dzieła.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA Nr
Miejscowość: …………………. Data: ……………..........
POINTS OF VIEW ANNA KAMIŃSKA-ZABIEGAJ
ul. Przetoczna 66, budynek 2, lokal 01, 80-702 Gdańsk
Nip: 7393084338
mBank 16 1140 2004 0000 3902 7708 4402
(w tytule proszę napisać „zamówienie, imię i nazwisko, bądź nazwę firmy”).
Telefon: +48 518-465-562 (spotkanie w celach ustalenia szczegółów szkicu, oraz odbiór osobisty pracy możliwy po wcześniejszym umówieniu).
e-mail: annakaminska.office@wp.pl
Strona: www.pointsofviewannakaminska.com.pl
DANE KLIENTA
Dane do faktury:
Imię i nazwisko:
Nazwa Firmy:
Adres:
NIP:
Osoba zamawiająca:
Nr tel.:
e-mail:
Adres dostawy:
Osoba odbierająca:
Nr tel.:
e-mail:
ZAMÓWIONE PRODUKTY
Lp. Nazwa towaru (opis) ilość Cena netto Cena brutto
1.
2.
3.
4.
5.
Łączna wartość zamówienia: ………………
Kolorystyka/Styl/Inspircaja: ………………..........................................................................................................
Opis projektu:….......................................................................................................................................................
…................................................................................................................................................................................
Rozmiar pierścionka: ..............................................................................................................................................
Długość łańcuszka: …..............................................................................................................................................
Rozmiar bransoletki/ Zapięcie: …..........................................................................................................................
Materiały: .................................................................................................................................................................
Dodatkowe uzgodnienia: ……………………………………………………….....................................................
………………………………………………………………………………………………………………………
Projekt zostanie przesłany na e-mail do *7 dni .................
Forma płatności: *gotówka/przelew
Forma odbioru towaru: …...................
Termin realizacji: ..........................................
Materiał powierzony: *tak/nie ….waga...................................................................
Zgoda na umieszczenie realizacji gotowego projektu na stronę www.pointsofviewannakaminska.com.pl
tak/nie * niepotrzebne skreślić
.............................................................
podpis
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie wykonuję kopii cudzych prac i nie realizuję cudzych projektów. Prace wykonuję tylko w srebrze.
1. Postępowanie wstępne. Zamówienia dzieła poprzez Witrynę Internetową
• W zakładce kontakt i dane firmy znajdują się dane teleadresowe firmy. Za pośrednictwem e-maila:
annakaminska.office@wp.pl zgłaszają Państwo chęć zamówienia indywidualnego dzieła, bądź telefonicznie 518-465-562.
2. Każdy projekt jest konsultowany z Państwem
• Koszt stworzenia szkicu i projektu jako wizualizacji Państwa pomysłu jest bezpłatny. Powstaną 3 szkice. Czas oczekiwania na szkice wynosi do 7 dni roboczych. Chyba, że ustalono inaczej.
• Na tym etapie można nanosić poprawki i dokonywać zmian w szkicach.
• Po dokonaniu wyboru szkicu dzieło zostaje wycenione, a na e-mail zostanie wysłana faktura proforma z kwotą zadatku do zapłaty. Po wpłacie zadatku w wysokości 50 procent kwoty za wycenione dzieło następują właściwe prace.
3. Realizacja projektu
• Praca nad projektem zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na konto. Otrzymują Państwo e-mailowe potwierdzenie wpłaty.
• Po zakończeniu pierwszego etapu prac, jakim jest stworzenie prototypu, otrzymują Państwo zdjęcia z
postępu prac - jest to odpowiedni moment, w którym można dokonać ewentualnych drobnych korekt i zweryfikować projekt. Na odpowiedź czekam 4 dni robocze. Jeżeli wszystko jest po Państwa myśli przystępuję do dalszej pracy i kończę dzieło (wysyłam zdjęcia gotowego dzieła).
• Na tym etapie nie możliwe jest dokonywanie zmian na gotowym i wykończonym dziele, ponieważ dalsze zmiany mogą spowodować szkody w gotowej pracy.
• W przypadku gdy nie otrzymam odpowiedzi, po 4 dniach roboczych kontynuuję pracę według planu i przysyłam zdjęcia wykonanego dzieła.
• W obydwu powyższych przypadkach zostają Państwo na koniec prac poproszeni o wpłatę drugiej części zaliczki.
• Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi do 14 dni roboczych oraz nie zostanie wpłacona druga część zadatku,
materiał wykorzystany na realizację zamówienia zostanie przetworzony do innych prac złotniczych, a zaliczka przepada.
4. Termin realizacji
• Czas oczekiwania na zamówienie wynosi 2-4 tygodnie. Aby przyspieszyć termin realizacji można
skorzystać z zamówienia w trybie przyspieszonym. Termin od 4-7 dni roboczych (jednak usługa ta jest dodatkowo płatna i wynosi 120 zł brutto). Chyba, że ustalono inaczej.
5. Gwarancja
• Zadowolenie Państwa jest dla mnie bardzo ważne, dlatego udzielam 24 miesięcznej gwarancji na wykonane dzieło.
• W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż nie dopowiada on za zgłoszone wady w czasie objętym gwarancją (gdy uszkodzenia wynikają z winy Klienta na skutek nieprawidłowego użytkowania dzieła, jego przechowywania, w tym powstania zniszczeń mechanicznych, bądź powstania zniszczeń na skutek przypadków losowych). Sprzedawca zawiadomi Klienta o przewidywanych kosztach naprawy Dzieła.