Kontakt
Znajdą mnie Państwo tu!
Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj
ul. Przetoczna 66 budynek nr 2, lok. 01
80-702 Gdańsk
Szanowni Państwo, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia, po telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu. Możliwe jest również spotkanie osobiste w pracowni w celu uzgodnienia szkicu do zamówienia indywidualnego, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania. Preferowany kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.
Dane firmy:
Szanowni Państwo, pracownia w Sopocie przy ul. Rzemieślniczej 9, 81-855 Sopot została zamknięta. Od września 2024 r. firma zmieniła siedzibę na:
Points of View Anna Kamińska-Zabiegaj
ul. Przetoczna 66 budynek nr 2, lok. 01
80-702 Gdańsk
Nip: 7393084338
Dojazd podany jest niżej
Płatności:
mBank PL16 1140 2004 0000 3902 7708 4402
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
Umówienie spotkania:
Szanowni Państwo, nie pracuję w standardowych godzinach pracy. Godziny mojej pracy uzależnione są indywidualnego rozkładu czasu w danym tygodniu. W celu odbioru zamówienia, bądź omówienia projektu proszę o wcześniejsze umówienie spotkania na minimum dzień przed. Gdyby Państwo nie mogli dotrzeć na umówione spotkanie bardzo proszę o wiadomość lub telefon.
Dziękuję.
Dane kontaktowe:
Kontakt telefoniczny lub sms (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-18:00):
+48 518-465-562
Kontakt e-mailowy: annakaminska.office@wp.pl
WhatsApp: +48 518-465-562
Messenger: https://www.facebook.com/AnnaKaminskaBizuteria/
Dojazd komunikacją miejską do Gdańska:
SKM (stacja Gdańsk Główny), potem autobusem linii 111 w kierunku Górki Zachodnie (przystanek docelowy Bajki 01), pieszo 600 metrów (około 10 min)
SKM (stacja Gdańsk Główny), potem tramwajem linii 8 lub 9 w kierunku Stogi (przystanek docelowy Przeróbka 02), pieszo 650 metrów (10 min)
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numeru produktu, bądź nazwa produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Odeślij towar na koszt Sprzedawcy, na adres podany na stronie internetowej w stopce.
Składając reklamację prosimy powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji oraz o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem bądź kopią faktury zakupu.Jeżeli reklamowany produkt nie wynika z winy Sprzedawcy, Konsument zostanie poinformowany o kosztach naprawy biżuterii i wysyłki.
Czas rozpatrzenia Reklamacji wynosi 14 dni.
Formularz reklamacji dostępny w zakładce Rodo/Regulamin
Zwroty
W celu złożenia rezygnacji z towaru, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt proszę o wysłanie go na swój koszt, na adres sklepu wraz ze stosownym oświadczeniem. Proszę o dołączenie do zwracanego produktu otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę. Więcej dowiedzą się Państwo w zakładce Rodo/Regulamin.
Konsument w tym okresie, tzw. prawa do namysłu ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru i może w przypadku zwrotu towaru zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku z niewłaściwym użytkowaniem, bądź jego naprawą, bądź całkowitym jego zniszczeniem.
Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania rzeczy z powrotem od Konsumenta. Dodatkowo jeżeli nastąpi zmniejszenie wartości Towaru, wtedy Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie. O wycenie szkody i wezwaniu do zapłaty Konsument zostanie powiadomiony e-mailem.
Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta o możliwości zaistnienia takich płatności przed zawarciem umowy sprzedaży w Sklepie POINTS OF VIEW Anna Kamińska-Zabiegaj.
Sprzedawca składa oświadczenie o potrąceniu przysługującej mu wierzytelności z tytułu praw do odszkodowania za zmniejszenie wartości Towaru z artykułu 576 Kodeksu Cywilnego. Jeżeli kwota odszkodowania jest niższa, to po potrąceniu Sprzedawca zwraca niezwłocznie różnicę Konsumentowi na konto bankowe. Wskutek potrącenia, obie wierzytelności umarzają się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej.
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: wykonane na indywidualne życzenie dzieło, biżuterię, przedmioty użytkowe zawierające w szczególności grawerunek wykonany specjalnie dla Klienta; biżuteria spersonalizowana, np. obrączki ślubne; biżuteria nie występująca w ofercie Sklepu jak i występująca w ofercie Sklepu lecz wykonana na zamówienie. Biżuteria wykonana na życzenie według szkiców i projektów Klienta, czy wreszcie biżuteria ściśle związana z jego osobą - wykonana z jego materiałów, złomu, kamieni itp; biżuteria w której nastąpiła zmiana rozmiaru specjalnie dla Klienta. Wszelkie pomyłki np. podanie złego rozmiaru przez Klienta nie stanowi/ą powodu do zwrotu bądź wymiany przedmiotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za źle zmierzony rozmiar i podany rozmiar przez Klienta. Ewentualne poprawy przedmiotu zostaną wycenione według cennika i przedstawione Klientowi. Koszt poprawy przedmiotu ponosi Klient.
b. w której biżuteria posiada uszkodzenia mechaniczne i posiada ślady noszenia i użytkowania (zerwany przez Klienta łańcuszek lub uszkodzone elementy w biżuterii, bądź posiadające wgniecenia itp.) oraz biżuterię poddaną naturalnym procesom wycierania się pozłocenia z elementów pozłacanych lub utleniania srebrnych komponentów. Każdy Konsument kupujący biżuterię otrzymuje ją nową, nigdy nie używaną i nie pochodzącą ze zwrotów. Usługę ponownego pozłocenia wycenia Sprzedawca według cennika (plus koszt przesyłki).
c. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Gwarancja
Szanowni Państwo na swoje kolekcje udzielam 12 miesięcznej gwarancji. Zadowolenie Państwa jest dla mnie bardzo ważne, dlatego na wykonane dzieła na specjalne zamówienie (czyli dzieła wykonane według Państwa projektu, czy pomysłu) udzielam 24 miesięcznej gwarancji.